14/05/17

14.05.2017 07:56

Dneska je den maminek !! Miluju tě mami,jseš ta nejúžasnější máma a já si žádnou jinou nemůžu přát víc než tebe...Oslav ten svátek dneska tak jak se patří.....

JInak bych se chtěla omluvit že teď moc nebyli  články,protože mám teď hrozně velkej fofr do školy.A fakt mě baví,kolikrát jsem použila v minulé větě slovo teď. Vy debilní haterys,držte huby:D protože já mám fofr na umělecký škole,ne tedy normálně na základce na 2.stupni.Pokud u nás na ZUŠ studujete nástroj,musíte k tom chodit i na tkzv. Hudební nauku.Učí vás tam skaladatele ( Ale né Bedřicha Smetanu nebo Dvořáka.Musím umět přesně klasicismus/romantismus a tak...) dále vás tam učí spousta dalších  kravin,které stejně tak budete potřebovat jenom u klavíru.Což není můj případ.Ale naštěstí tenhle rok už nauku končím!!! Budu slavit asi tak dva týdny :D No ale teĎ už k tomu podstatnému.

Já jsem tam nechodila.Což byl sám o sobě už jeden velkej průser,protože je to povinný.S učitelkou jsem se teda domluvila na individuální studium,takže bych tam měla chodit jednou za měsíc= nechodim tam nikdy.A po učitelce na nástroj mi poslala testy,který jí musim přinést do 12/5.DALA MI TY TESTY V PŮLCE BŘEZNA.Času hefec,ale já to stejně doháněla na poslední týden.Protože jestli tyhle testy poseru,tak neprolezu a to bych nikomu nepřála.No samozřejmě že sem je v ten pátek neodevzdala,takže je odevzdám až v Pondělí.Ať žije to víkendové odkládání.No nic,a jak se o víkendu máte vy? Napište mi to,já si to ráda přečtu.

Love u alllll

Kontakt

Maky,ze života holek bastovama@email.cz