Co jsem se naučila za první polovinu prázdnin 2017

06.08.2017 13:53

                                    Půlka prázdnin pryč co? Nevím jak vám,ale mě to uteklo strašně rychle,až jako nepříjemně rychle.I když většina dovolené                                  (Slovensko,Vídeň,itálie) mě čeká v srpnu,už je pár věcí,které jsem se naučila během běžné konverzace za červenec.Chci                     se s vámi podělit,a třeba máte někdo stejné problémy jako já.Budu muset zapracovat na trpělivosti.

                 1.Že bych měla vždy zdvořile odpovídat na otázku ,,Jak bylo?" ,i když to někdy nejde.u většiny lidí je idět že je to vůbec nezajímá,ale                  ptají se jen tak ze slušnosti nebo aby zabili čas.Když už ten mobil vytáhnu,abych vám teda ukázala ty fotky které jste si vyžádali,začnete zívat jakože vás to vůbec nezajímá.Tak to se se mnou radši vůbec nebavte ju? ;)

                   2.Běžná konverzace s tričkem Avon.

-Mám s kdysi dávného Avon pochodu růžové tričko s nápisem JDU a zezadu AVON.Už tady nastává problém u běžné konverzace.

,,Kam jdeš?"

,,Vy už odjíždíte? Chudák Marky,říkala že jde pešky."

,,A to je jako jdu že chodim nebo nějaká zkratka J.D.U ?" 

,,Hustýýýýýýý tričko."

3.Jezdím na 2 týdenní tábor,a hned potom jsem jela na chatu.

,,Ty jsi fakt byla 4 týdny bez wi-fi?"

,,No"

,,A nevadilo ti to?"

           ,,Dokonce mi i bez ní bylo líp.Byl čas na povídání."

,,ty si fakt divná."

,,Dík."

    4.Že lidé nevědí,co chtějí

                                             -Buď  je vedro k padnutí,nebo dokonce "vražedné vedro",a nezaprší.Když zaprší,tak je najednou všechno špatně a                                           léto stojí za hovno.Samozřejmě že celé léto je hezky,jenom na vaší dovolenou se to zkazí.Lidi,myslelte trochu mozkem.

A jak užíváte vy prázdniny?Určitě mi napište,já si ráda přečtu kam jste vyrazili.

 

 

Kontakt

Maky,ze života holek bastovama@email.cz