E A S T E R + doslov k článku o sebevědomí

13.04.2017 07:55

Už jsou prádniny! Yeah! jediný období v roce,kdy po mě nikdo nic nehce a já stihni klidně dvě série HIMYM.Velikonoce a Velikonoční Prázdniny.Jako malá jsem Velikonoce hrozně řěšila.Chodila jsem s klukama šupat,a kluci byli vždycky naštvaný že s nima musí chodit malý holky :-D ale přežili to nakonec :)

Teď už opravdu šupat nechodim a zamilovala jsem si Velikonoční Pondělí.Vstanu brzo,dám klukům namalované vajíčko a jdu si zase s netobookem lehnout.Ideálka ne? Mezitím co můj bratr a taŤka venku mrznou :D jo jsem hrozná vim.Dneska je čtvrtek a já se docala nudim,tak jsem se rozhodla že půjdu na pinrerest a něco vyrobim pro koledníky.Ano je mi dvanáct :D Ale je to tak roztomilý,že jsem se rozhodla vám to sem dát taky.

No není to roztomilý? :D Je...

Jinak víte jak jsem psala ten článek o sebevědomí?  Tak včera jsem postla na svůj instagram poprvé FOTKU BEZ BRÝLÍ.Ano,to se stalo.Do popisku jsem psala o tom,jak mi brýle dodávají sebevědomí a jk si bez nich připadám jako jinej člověk.Nakonec jsem napsala: Každý jsme něčím krásní.Tak buďme sví.   POlovina lidí to samozřejmě nepochopilo. :D Holky mi tam psaly aˇse nestydím že mám brýle,protože to je přirozený.AHA.Já se nestydím za to že ám brýle,já se stydím když jsem bez nich.I proto jsem se rozhodla tu fotku vyfotit.Jiní reagovali  tipem: To seš jako fakt ty? HAHA.Tost mě to zamrzelo,protože lidé by s měli uvědomit,že i lidé s brýlemi mají tu druhou tvář.Ale co moje druhá tvář?

Slyšely jste ten song od Vadima? Mě přijde úplně TOP.No ale tak si říkám.Mám tu fotku smazat,a mít pocit že to nikdo neviděl nebo jí tam nechat i když nikdo nepochopil význam t fotky? Nechala jsem jí tam.I na tom chci pracovat že nemusim mazat fotky kkdyž mají málo lajků.A o tom to přece všechno je ne? Krásné velikonoce!

Kontakt

Maky,ze života holek bastovama@email.cz