G R E E N D A Y

08.04.2017 11:33

Hned na začátek bych vám chtěla poděkovat za ohlasy ke článku o sebevědomí.Je to pro mě velká odměna,protože upřímně,toho článku jsem se hodně bála jestli ho pustit ven a tak.A teď už k tématu. :)

Poslední dobou poslouchám hudbu více nž dřív.Když si někdy zapomenu sluchátka,tak to je jako hodně sad :( 

taky jsem se za poslední měsíc hodně přeladila,co se hudebního vkusu a stylu týče.Klasiky jako Justin Bieber,Bruno Mars,zara Larson či Ed Sheeran mě pomalu opouští a na scénu přicházejí green day.OMG,miluju green day.

Absolutně jsem se od toho POPu přeladila na alternative rock,punk a tak.Je to divný no,když taková malá roztomilá duše :D jako já poslouchá rock.Ale je to můj styl.:)

Teď chystám prezentaci do školy o Green day,a rak moc mě to baví :3

green day jsou por mne každodenní inspirací,radostí i motivací. btw.Byl jste někdo na Green dday v Praze? já bohužel ne,protože jsem pak už nezastihla lístky.Ale kamarádi co byli,říkali že nic neviděli protože na začátku je BJ všechny ppostavil. :/ Tak nevim jakej si na to mam udělat názor.Jinak určitě poslouchejte Green Day,protože tu hudbu si zamilujete.A né,že ne. :)

Kontakt

Maky,ze života holek bastovama@email.cz