Jak se máš?

26.06.2017 17:05

Víte co mi zlepší náladu v úplně špatej den? Zjištění že moje oblíbená autorka knih-vydala nový díl V tajných službách ( asi tu ženskou miluju) :3 A jinak,docela párty,poslední týden školy? Už je to takový to jen filmy,vracení učebnic a takovýhle týdny by mohly být častěji.JInak jsem si i odnesla vysvědčení ze ZUŠ a fakt mám radost,že z tý nauky mám dvojku.Dnešní den byl v rámci naší škoy takový projektový,navštívili jsme Plzeňské rybníky,což zní jako nuda,ale věřte mi nebo ne,fakt to nuda nebyla. Spolužačka skočila z metrovýho mola do pů metrové vody ( logika utekla asi) a samozřejmě tam byla cihla.Pozřezaná celá noha,be like.Senecký rybník byl celý vyschlý,na dně bylo bahno a všichni sme si mysleli že je to jakože ztuhlý( víte co jako pevný to bahno :D) no a to by to nebyla naše třída,kdyby to hned jeden spolužák netestnul žejo.Zapadl do toho bahna až po kolena a jeho boty nabraly tak třikrát na objemu.Sranda nechyběla.Do naší třídy chodí taky jeden exemplář,který u senečáku našel JEDEN dámský střevíček.To by to nebyl on,kdyby si ho hned nechtěl vyzkoušet a nešel v něm celou zpteční cestu.Ch joo.Tokonce nám i předvedl správnou chůzi modelky,takže jsem se od něj všechny holky přiučily.Celý náš super výlet jsme zakončili zmrzlinou na náměstí republiky.( fakt doporučuju-směrem doleva od o la lá café,zmrzlinárna Kolumbia nebo něco takovýho) kde jsem si dala svojí milovanou skořicovou.Fakt výborná.

I když je to třída dementů,tak já jí fakt miluju.Tohle by se asi v jin normální třídě nestalo.Že ne?  ♥♥♥

PS: Zítra chystám výlet do Mariánských lázní,chtěli byste travel diary? Tenhle typ článků ale plánuji na celé léto,takže se máte na co těšit! Srdíčko ♥ ,vaše Markét

 

 

 

 

 

Kontakt

Maky,ze života holek bastovama@email.cz