KONČÍM-?????????????????

03.09.2017 17:39

Ahoj.než začnete všichni všechno dissovat-přečtěte si tohle.Už delší dobu jsem přemýšlela nad tím,že změním doménu a půjdu psát na bloggera.nyní jsem se konečně rozhodla-přecházím na blogerra.Už mě nebaví omezený počet znaků,rozmazané fotky a neukládání do nekonena.Přecházím na blogspot.Jestli se vám to nelíbí,tak s tim nic neuděláte.Hodně jsem se změnila a tyhle články ke mně nesedí.nebudu jak Teri,kerá smazala všechny videa=články tady nechám,ale nebudou přibývat nové.Nejsem to já,takže čau.Můj nový blog najdete zde: https://bastovamarketa.blogspot.cz/

Takže čau a doufám že se uvidíme na novém blogu! 

Děkuji za veškerou podporu,za krásné zprávy či za nápady na články,kritiku i připomínky.Začínám od znova,s čistým štětcem a připravená znovu malovat.Snad se ještě někdy potkáme.

With love, Markéta 

Kontakt

Maky,ze života holek bastovama@email.cz