Oblíbenosti-Léto 2017

17.06.2017 11:08

Tyhle typy článků dělá skoro každý,ale já je hrozně ráda čtu a tím že každý má rád něco jiného,každý ten článek je něčím originální  a fakt mě to baví.Rozhodla jsem se napsat taky tenhle článek,protože když se to povede ostattním,proč by se to nemohlo povést mě žejo :).Vybrala jsem si teda konkrétně léto,protože je momentálně :D a hlavně je spousta věcí co prostě k mému létu neodmyslitelně patří.Budou zde kategorie jako jako oblečení-v létě plavky že ;), 2.jídlo,3.kniha a  za 4.Písně. prozatím to takhle mě stačí,samozřejmě bych časem přidala i třeba seriál,nebo herce,ale problém je v tom že herce nebo seriály neměnim.Koukám na ně prostě než je dokoukám a koukám na ně klidně i 3 měsíce. :) problems :)

1.Knihy

Jsem hodně velký knihomol,to asi všichni víte.Tohle ročí období mám 3 favority,z toho je jedna "kuchařka" a o jedné už jsem se vám zmiňovala.

Smoothie book-Kateřina Enders: Naleznete v ní i netradiční recepty na smoothie,jako např. pampeliškové nebo kokosové.Kniha stojí kolem 200 Kč a seženete jí u každého dobrého knihkupce nebo na netu.Vyšel už i druhý díl,takže pokud už ten první doma máte,utíkejte pro druhý.

Michal Viewegh-Účastníci Zájezdu: Tuhle knihu určitě každý z vás zná.Podle ní byl natočen již ryze kultovní film.Knihu určitě doporučuji,i když je trochu jiná než samotný film.

Ally Carterová-V tajných Služnách-Protřebat,Nelíbat : O téhle knize už jsem jednou psala.Je o špionce Cammie,a je absolutně skvělá.Určitě doporučuji, a kupte si i druhý díl-Čestné Špionské.Taky jsem ho ještě nečetla,ale musí to být pecka jako díl první :)

2.Jídlo

V létě určitě preferuji lehká jídla,která nejsou velkou zátěží pro můj trávící systém.Co jsem objevila až teď ( chápete to někdo?) jsou zeleninové chipsy bez lepku-Trette´s.Moje neoblíbenější příchuť je celer+řepa.určitě doporučuji ochutnat a nejlevněji je seženete v Tescu.

3.Nápoje

V létě miluji smoothie,ale to všichni víte jak vypadá :)Takže to sem nebudu zahrnovat.Určitě miluji vodu s čímkoliv.Může to být citron,limetka,bazalka,máta,borůvky či jahody.Vodu příjemně ochutí a navíc je to to nejzdravější,co můžete pít.Nejraději nápoj připravuji do těchto mason jar,které jsem si koupila.Ta červená je tedy originál a ta šedivá je od kamaráda bez značky.Obě pln ale stejný účel,takže na značky nehleďte.Skvěle vypadají i na instagramu,kdyby jste je chtěli vyfotit.Fotku máte i s výhledem na náš gauč :)

Těmto vodám můžeme říkat i tzv. detoxikační voy,protože mají pozitivní účinky na náš organismus :)

Jo to je fotka z googlu :) snad mi to odpustíte.

4.Oblečení-Všechny plavky

Určitě v létě všichni nosíme plavky.Původně jsem vám je chtěla všechny nafotit,aby jste se mohly třeba inspirovat,ale zcela upřímně-jsem líná.Mezi moje plavky patří tedy dvojdílné - mám troje.Z H&M,Z Lindexu a Primarku. :)))))))

5.Speciál léto

Speciálním segmetem mích oblíbeností je tento letní speciál.nyní jsem mezi ně zařadila salát s mozzarelou a rajčaty

 a formičky na nanuky od Tescomy.

To by bylo všechno pro dnešní článek,doufám že se vám líbil a užívejte si léto,jak nejvíc to půjde.Uvidím jak budu stíhat o prázdninách články,ale budu se snažit alespoň dva.Jinak se nemusíte bát,v září zase najedeme  do starých kolejí. :)

Krásný zbytek dne,vaše Markét

 

Kontakt

Maky,ze života holek bastovama@email.cz