P O U Ť

11.06.2017 13:43

Jako každý rok k nám do obce zavítala pouť.Asi bych se měla kategorizovat do nějaké kategorie... :D Ano,jsem asi ten co nerad zkouší nové věci a drží se při starých autíčkách a střelnicích.Na pouti už jsem potkala hodně lidí,třeba chlápka co to přehnal,nebo tatínka který měl asi zažívací potíže-byl s námi na houpací lodi a on byl celej bledej,synáček si to užíval.Docela škodolibě jsem se usmála,když po skončení řekl syn svému bledému tatínkovi : ,,Tati,půjdeme ještě dvakrát?" .Pouť je u nás každoročně hlučná,plná lidí ( tenhle rok ale paradoxně ne) a ne,nechodím k Jiřímu.(pro znalce z Plzně :D)  Vždycky si na pouti všímám různých individuí,které mě docela baví.je těžké je nějak rozřadit ale mě se to povedlo.

1) Ten co to přežene. - Jeho žaludeční šťávy jsou za stánkem s cukrovou vatou...a řeknu vám z vlastní zkušenosti-nechoďte tam močit. :D

2)Ten co to přežene ještě víc-Tenhle člověk už se ani neobtěžuje zaběhnout za stánek...ale vyklopí to rovnbou před vás.Ano, tohle se mi stalo.

3) Nemám peníze-Vyrazit na pouť se stovkou je asi ta největší osudová chyba,kterou jste kdy udělali.Ano...

4)Jedlík-I když na naší pouti narazíte maximálně tak na vietnamce vedle,najde se tu i cukrová vata,pražené mandle a perníková srdíčka.Ano,i na jednom bylo napsáno že pivo dělá hezká těla.-Nedělá.

5)Všechno vyzkoušet-Tenhle člověk musí chodit každý rok na jinou pouť,protoře ta stará už je omytá žejo.Tomuhle člověku se moc nezavděčíte.

6)mamánic a rodiče-Tyhle děti se nehnou od maminky a na všechno musí dostat povolení.Žádný velký adrenalin proto zde nečekejte.

 No a to už by bylo vechno.Samozřejmě je spousta typů které jsem ještě nejmenovala...ale nechci tu psát do půlnoci.Takže snad se vám dnešní článek líbil a já doufám že si přečtete ještě nějaký jiný. :)  vaše Markét.

 

Kontakt

Maky,ze života holek bastovama@email.cz