T I M E T O C E L E B R A T E

25.05.2017 17:18

Zkouškový za mnou! :D Damn,dneska jsem úspěšně zakončila 5 let hudební nauky.Jdu oslavovat :D Ono to asi nebylo tak špatný,ale já nechápu někoho koho to mohlo bavit. Jinak už mi postupně taky trochu končí zkouškový...takže já jsme třeba úplně nejvíc šťastná!!!Ale co se tíká četby lovce mamutů...zde stále převládá prokrastinace.

Jinak viděly jste nový video od Teri? ( dear diary - April 2017) Podle mě to video je skvělý.Jak skvěle propracovaný,tak to i má myšlenku a já se v tom našla.Občas není špatný nevědět.=It´s okay not to know .A já jí naprosto chápu když říkala že tohle video šlo opravdu z ní.Mám to teď úplně stejné.Chci být více šťastná a je mnoho důvodů čím toho dosahuji ale zároveň jsem občas smutná.A ano není špatný,občas prostě nevedět.Ámen :D

PS:A ano,zase jsem se dostala někam úplně jinam než jsem chtěla.Typical me.

Kontakt

Maky,ze života holek bastovama@email.cz