These lazy weekends

22.04.2017 10:40

Tohle počasí je leda tak na pití čaje,ležení v posteli a koukání na 13 reason why.Nemám pravdu? 

Poslední dva víkendy to počasí fakt stojí za hovno.....Mám pocit že jsem taková nevyužitá,že nemám co dělat a tak.

V sobotu jsem byla v kině.Na té rodinné komedii ,,Špunti na vodě".Byl to fajn film,taková oddechovka příjemné vtipy a příjemný film.Na podobné názy jako S tebou mě baví svět,akorát že jedou na vodu.

Jinak jsem se připojila k většině ( ano,jsem ovce) a začala jsem koukat na 13 reason why jo a docela se mi to líbí.Já vím,brzo co? :D Jinak bych vám je mohla doporučit asi tady:

Díly jsou v angličtině,můžete si ale dát české titulky,české titulky jsou ale až od druhého dílu.První díl budete set mít anglicky.

ororo.tv/en/shows/13-reasons-why

A potom ješte na:

serialos.cz/serialy/

Kde ho najdete hned na začátku v tom seznamu.je ovšem pouze anglicky.

°°°

Taky jsem si vyklízela pokoj a narazila jem na svou sbírku modních časopisů.Ne nějakýh jako třeba Vlasta,ale jako Elle,H&M a tak....prolistovala jsem je a pohltilo mě to neuvěřitelným způsobem. PS: Nevíte někdo kde by se dalo sehnat Vogue? Chtěla bych je začít sbírat... :D děkuju

 

 

Kontakt

Maky,ze života holek bastovama@email.cz