Travel diary or story time (?) Mariánské lázně-aka. promoklé slepice

28.06.2017 16:49

Úterý dne 27:6:2017 nezačalo nějak špatně.Sluníčko svítilo,a tak jsem se rozhodla obléct si na školní výlet do lázní "pouze" tričko a kraťasy.Řekněme,že to byla ta nejvíce osudová chyba.Do příjezdu do lázní se všechno tvářilo fajn,než jsme vylezli z vlaku.Mírně černá obloha nám naznačila,že tropy fakt nebudou.Jen co jsem vylezla z vlaku,začala jsem se klepat zimou.Zalezly jsme do nádraží a hned začalo pršet.Trošku mě zahřála přítomnost horké čokolády,kterou jsem si koupila u stánku.

Pršet nepřestalo,ale přece nejsme z cukru že ( jsme ale nechtěly jsme si to přiznat :D)  tak jsme vyrazili i v dešti.Kamarád který měl pánskou mikinu XS-( mám taky XS dámské,takže nechápu jakto že mi byla tak velká :D) byl naštěstí tak moc hodný že mi mikinu půjčil.No každopádně mi byla přesně pod kraťasy,takže to vypadalo že pod tím nic nemám.Ach jo.Mikina měla k mé radosti kapucu,takže narozdíl od ostatních holek jsem neměla po minutě vzled a lá zmoklá slepice.Sorry holky,to nešlo :D 

Navštívili jsme takovou vyhlídkou,kterou bych vám vyfotila,ale pršelo žejo.Takže kdo byl línej vytahovat mobil? Já.

Asi jste čekaly hafec fotek,vím ale idk why ale prostě nejsou. :D ( ale pár jich je :D)

Dál jsme pokračovaly na kolonádu,kde už jsme byli všichni úplně turch. 

Vznikla tahle fotka,kde jsme všichni promočení.

Kamarád ( ehm ehm) co mi půjčil mikinu je ten s vyplazeným jazykem.

Pak jsme se přesunuly ke krámku s oplatkami,kde by bylo hříchem nekoupit si kolonádu do ruky že.

naše kroky poté směřovaly ke zpívající fontáně,kde zrovna hrál Mozart.Načež kámoš: ,,hej a myslíš že jako vevnitř je fakt někdo a hraje tam?"  R: ,,To víš,živej Mozart to tam hraje." :D

Přes to,že nás déšť neopustil,ano věrný to kamarád,došly jsme až k Přírodnímu lanovému parku-prelátu.A teď to začalo.I když už jsme na to byli velcí ale whatever žejo :D Dále tam byli i různé tyče,lanovky a pod.

Největší atrakci jsem vymyslela já ( světe div se,ale nikdo mi za ní nedal žádnou pochvalu :(  bohužel) A že jsme na konci běhaly pes lávku a pouštěly na sebe ty pytle kdo to přeběhne.No a vio lá,největší zážitek z výletu byl na světě.

Další úžsanou atrakcí byly tyče. (Jo obyčejné tyče) u kterých si můj tak trochu úchylný kamarád a tak trochu úchylná kamarádka zatancovaly pole dance.Proti tomu tanci nic nemám,ale nemuseli by si přitom "hrát" na fifty shades of grey.Fakt ne.Nepodařilo se mi je ale zachytit v ten správný moment no.Nevadí

No,a poté nezbylo nic jiného než se vrátit na nádraží,odkud jsme odjeli v 15:50 zpět do Plzně.No výlet dobrý,ale nemuselo by pršet.Děkuju všem účastníkům výletu,a hlavně Radkovi za půjčení mikiny.Asi bych to bez ní nedala.Fakt ne.Užívejte prázdniny. Markét :3

Kontakt

Maky,ze života holek bastovama@email.cz